Klantenservice medewerker verzekeringen met gratis Wft
Het zorgseizoen komt er weer aan! Oftewel de periode dat Nederlanders van zorgverzekeraar mogen switchen. Dit is dan ook het moment dat heel Nederland gaat uitzoeken wat nu het beste bij hem of haar past, en dan het liefst voor een zo gunstig mogelijke prijs. Vragen als zit ik nog wel goed en kan het niet goedkoper? Dat is wat voor elke Nederlander telt. En jij gaat ze daar bij helpen. Jij gaat onafhankelijk advies geven en kijkt echt naar wat het beste is voor de klant en voor de portemonnee van de klant. Geen onzin en verkoop praat. Het zorgseizoen, dat in oktober van start gaat, is een hele drukke periode voor onze opdrachtgever. Het is een periode waar IEDEREEN op de klantenservice helpt, ja echt iedereen. Want de directeur, de HR- manager en de receptioniste helpen in deze periode allemaal mee aan de telefoon. Het is tevens de leukste tijd van het jaar. Het is namelijk druk, maar super gezellig. Er zijn veel collega’s en er wordt héél goed voor je gezorgd (lees: er staan tafels vol eten en drinken en er wordt voor tussentijds entertainment gezorgd, yes!). De klantenservice afdeling is het kloppende hart van onze opdrachtgever. Hier moet het gebeuren en moeten de mensen met de juiste informatie én met een lach de hoorn er weer op gooien. Maar voor dat je aan de slag gaat zal je je Wft zorg moeten halen. Een meevaller dit is op kosten van de zaak. Nadat jij je Wft zorg op zak hebt zal je een week lang training op maat krijgen. Zodat jij met zekerheid de telefoon in klimt en klaar bent voor het zorgseizoen! Het betreft een tijdelijk project vanaf oktober tot minimaal eind december of langer, voor minimaal 32 uur per week. Na januari bestaat de kans dat je hier een contract aangeboden krijgt. Ook zijn er gedurende deze periode verschillende momenten om binnen dit project in te stromen. Ze kunnen namelijk alle hulp goed gebruiken.
Waar kom jij te werken?
Onze opdrachtgever is een toonaangevende naam in het vergelijken van verzekeringen. Zij voorzien klanten van onafhankelijk advies en kijken er dus echt naar wat het beste voor de klant is. Wij zijn er natuurlijk geweest en ik kan je vertellen dat het echt een organisatie is waar werknemers met stip op nummer 1 staan. De arbeidsvoorwaarden zijn zeer goed en ze doen er dan ook alles aan om jouw daar nooit meer weg te laten gaan. Qua sfeer, die is het beste te omschrijven als informeel. De lijnen zijn kort en er heerst nauwelijks hiërarchie. We doen dit samen dus iedereen is even belangrijk. Verder zijn er open werkplekken dus het kan zomaar zijn dat de directeur naast je zit te werken. Zoals eerder al gezegd is het een organisatie waar echt wordt samengewerkt, bij topdrukte springen alle afdelingen bij aan de telefoon. Iedereen draagt zijn steentje bij, alles voor de klant! Ook is er echt oog voor collega’s, er wordt goed voor je gezorgd. Dagelijks staan er tafels vol met lekker eten, drinken, en wordt er een fantastisch eindfeest georganiseerd om jullie te bedanken. Een top werkgever! Oh ja goed om te weten, ze zijn gehuisvest in Hilversum. Dit is goed te bereiken vanuit Utrecht en Amsterdam want ze zitten naast het station en je reiskosten krijg je uiteraard vergoed!
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Jij wordt klaargestoomd om dé expert te worden op het gebied van zorgverzekeringen. Je behaalt vooraf gratis je Wft Zorg. Geen zorgen, wij hebben een coach die je begeleidt en ondersteunt. Met als doel dat je uiteindelijk de klant optimaal advies kunt geven en weet waar je over praat. Je bemand verschillende kanalen, zoals telefoon, whatsapp, mail en social media ( niet allemaal tegelijkertijd :)) en staat mensen te woord. Jij zoekt uit welke zorgverzekering het beste bij diegene past. Jij gaat elke keer voor het ‘Wow, wat ben ik goed geholpen’-gevoel voor de klant. Je bent verbaal sterk en je kunt je ook schriftelijk goed uitdrukken. Kom je ergens zelf niet uit? Geen probleem, dan is er een heel team wat achter jou staat om jou en de klant te helpen.