Klantenservice medewerker fulltime

Kom in contact met een voordelig callcenter

Klantenservice medewerker fulltime

20 september 2019 Klantenservice 0

Voor een belangrijke Europese campagne in de transport sector zijn wij op zoek naar proactieve mensen met ervaring als klantenservice medewerker. De campagne vindt plaats vanuit een handige pop-up stand op belangrijke locaties, die bedoeld zijn als informatiepunten in de buurt van Havens en Tankstations. Als klantenservice medewerker heb jij een hoge hospitality factor! Je houdt ervan om mensen te helpen en leert snel. Onze klantenservice medewerkers zullen in teamverband samenwerken, daarom is het van belang dat jij een echte teamspeler bent.

 

Wanneer?

Van 27 september t/m 29 november 2019

Optie 1) Ochtenddienst 04:00 – 12:00 uur (8 u) – van ma/vrij.
Optie 2) Middagdienst 12:00 – 20:00 uur (8 u) – van ma/vrij.

Locaties  Op basis van één vaste locatie per team

 

– Hoek van Holland
– Rotterdam
– Spijkenisse
– Amsterdam
– Haarlem

 

 

Wat zijn jouw taken als Klantenservice medewerker?

  • Vervoerders die het informatiepunt passeren voorzien van informatie over de nieuwe voorschriften.
  • Verzamel statistieken tijdens de dienst over de doelgroep.
  • Verwijs vervoerders en openbaar publiek, naar nieuwe transportregelgeving.
  • Deel informatiefolders uit en voorzie vervoerders/ publiek van adequate online informatie waar zij op elk moment gebruik van kunnen maken.
  • Verantwoordelijk voor de op en afbouw van de pop-up stand, je zorgt ervoor dat de materialen voldoende op voorraad zijn en beheert de standaard bij shift veranderingen.
  • Rapporteer eventuele problemen bij De regionale projectmanager.
  • Dagelijks vul je een online rapport in, aan het einde van de dienst.
  • Aan de balies wordt niets verkocht. Deze zijn enkel bedoeld als informatiepunten.
  • Werkzaam in teamverband, op de locatie het dichtst bij jouw woonplaats.