Helpdeskmedewerker
Jij wordt de rots in de branding voor bestaande klanten van Ziggo die jou bellen met technische vragen. Hierbij kun je denken aan een niet functionerende router, zwakke wifi-signalen of een storing. Het is belangrijk dat je de juiste vragen weet te stellen, dat je goed kunt luisteren en daardoor het probleem weet te achterhalen. Stap voor stap ga je samen met de klant op zoek naar de juiste oplossing. Daarnaast kijk je met de klant naar zijn huidige pakket en diensten en waar je in overleg met de klant de diensten weet uit te breiden. Mocht het jou lukken om het pakket uit te breiden en een verkoop te plaatsen, dan krijg je leuke bonussen!
Heb je nog geen ervaring binnen de klantenservice branche? Geen zorgen! Om je klaar te stomen voor de job als technisch helpdeskmedewerker bij Ziggo, krijg je een zowel een uitgebreide digitale als een klassikale training. Ook op de werkvloer krijg je nog eens de nodige begeleiding door experts, teamleiders en een uitgebreide kennisbank. Je komt te werken in een super gezellig team waar iedereen voor je klaar staat.
Heb je nog geen ervaring binnen de klantenservice branche? Geen zorgen! Om je klaar te stomen voor de job als technisch helpdeskmedewerker bij Ziggo, krijg je zowel een uitgebreide digitale als een klassikale training. Ook op de werkvloer krijg je nog eens de nodige begeleiding door experts, teamleiders en een uitgebreide kennisbank. Je komt te werken in een super gezellig team waar iedereen voor je klaar staat.
Na een welkomstbijeenkomst start jij thuis met de training. De eerste week ga jij namelijk verschillende e-learnings maken. Vervolgens krijg je daarna 1,5 week klassikale training van 09:00u – 17:00u op locatie. In deze training krijg je naast een Ziggotraining ook een communicatietraining.