Customer Service Medewerker

Kom in contact met een voordelig callcenter

Customer Service Medewerker

20 september 2019 Klantenservice 0

In de rol van medewerker klantenservice help je klanten bij problemen, klachten en vragen. Dit zal voornamelijk telefonisch zijn, maar soms ook online of op locatie. Als klantenservicemedewerker bied je waar nodig ondersteuning aan bestaande klanten (B2C). Zo kunnen klanten vragen hebben over het gebruik van een aangeschaft product, klachten hebben over een product of dienst of andere problemen ondervinden. Als customer care medewerker heb jij een klantgerichte instelling waardoor jij goed kan omgaan met verschillende type mensen. Door jouw uitstekende communicatievaardigheden (in woord en geschrift) voelt de klant zich gehoord en help jij de klant naar tevredenheid bij het oplossen van het probleem. Wanneer zich een technisch probleem voordoet waar je niet uit komt, spar je hier samen met je collega’s over en zoek je gezamenlijk naar een oplossing. Technische affiniteit is een pré, maar niet noodzakelijk.

 

Daarnaast werk je nauw samen met jouw collega’s van sales. Hierbij geef je ook advies en informatie over nieuwe, alternatieve producten om zo de klant beter te kunnen helpen en meer te kunnen verkopen. Het is hiervoor belangrijk dat je commerciële kansen weet te signalen. Ook help je met administratieve werkzaamheden, zoals debiteurenbeheer en lead generatie. Een lekkere veelzijdige en dynamische functie dus!