Adviseur Particulieren – Klantenservice Rabobank

Kom in contact met een voordelig callcenter

Adviseur Particulieren – Klantenservice Rabobank

20 september 2019 Klantenservice 0

Creër impact als hét visitekaartje van Rabobank Breda en maak het verschil door als Adviseur Klantenservice Particulieren aan de slag te gaan!
Jij zorgt voor een glimlach op het gezicht van de klant door uiteenlopende vragen te beantwoorden via diverse kanalen. Door het stellen van de juiste vragen ben jij in staat om snel de klantvraag te doorgronden en kundig te beantwoorden. Heb je nog geen of weinig kennis van financiële producten en diensten? Geen probleem, Yacht zorgt voor diverse opleidingen en je krijgt een uitgebreid inwerktraject binnen de bank. Bij de Rabobank werk je met een flexibel rooster, hierdoor is deze functie ook goed te combineren met bijvoorbeeld een opleiding. Via de roosterapp geef je je beschikbaarheid op voor de komende 12 weken. Uiterlijk 4 weken van te voren weet je jouw planning.