Medewerker Contactcenter

Kom in contact met een voordelig callcenter

Medewerker Contactcenter

19 september 2019 Klantenservice 0

Wat ga je doen?
De werkzaamheden vinden plaats op de Front Office van het Contactcenter in Utrecht. Deze bestaan uit het telefonisch beantwoorden van vragen over het lidmaatschap, de dienstverlening en de producten van FNV. De Medewerker Contactcenter draagt bij aan het behoud van leden door een positieve klantbenadering en een goede dienstverlening. Alle ontvangen vragen en afspraken worden geregistreerd in een Klant Volgsysteem. Ledenwerving en ledenbinding zijn speerpunten binnen onze afdeling.

De afdeling
Het Contactcenter is het eerste aanspreekpunt voor mensen die contact zoeken met de FNV. Meer dan 200 medewerkers zetten zich iedere dag in om op een kundige, professionele en klantgerichte wijze de visie van de FNV zo goed mogelijk uit te dragen. De werkzaamheden die jij gaat uitvoeren vinden plaats op de Front Office van het Contactcenter. Daarnaast wordt je door de interne Kennisbank, trainingen en coaching op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen en trends.