Fashionista Customerservice
Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Fashionista Customerservice Medewerker voor 40 uur per week. Als Fashionista Customerservice Medewerker ben jij samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor een hoge kwaliteit in service verlenen aan de klant en er voor zorgen dat zij van de juiste informatie zijn voorzien. In deze afwisselende functie houd je je bezig met alle vragen die via mail, telefoon en social media binnen komen. Je krijgt bijvoorbeeld vragen van klanten over hun pakketjes, producten en eventuele klachten. Het is de bedoeling dat jij er mee aan de slag gaat om met jouw snelle en vriendelijke antwoord de verwachting van de klant kan overtreffen.
Taken en verantwoordelijkheden
- Monitoren en eventueel afhandelen van het orderproces;
- Verwerken van servicegerelateerde orders;
- Controleren en afhandelen van retour verzonden artikelen;
- Ondersteuning van de ontwikkeling customer care voor het merk;
- Ondersteuning bij het verbeteren van de interne processen m.b.t. orders, verzendingen, retouren en reparaties.