Fashion Customer Service
De Fashion Customer Service medewerker is verantwoordelijk voor het laten uitvoeren van de door de klant verstrekte opdrachten door het Warehouse.
Je werkt hierbij zelfstandig, correct en zal efficiënt zorgdragen voor de uitvoering en verwerking van alle op de afdeling voorkomende werkzaamheden, binnen de gestelde tijdslimiet en volgens de daarvoor geldende werkinstructies.
PLAATS ORGANISATIE:
De Fashion Customer Service medewerker rapporteert aan de Fashion Key Account Manager.
TAKEN:
– Vraagbaak voor de klanten.
– Verstrekken van rapportages naar de klanten.
– Zorgdragen voor een goede relatie met bestaande klanten.
– Processen bewaken met betrekking tot het warehouse, daarop anticiperen en indien nodig adviseren.
– Zorgdragen voor de juiste opvolging, afhandeling en registratie van klachten van klanten.
– Verstrekken van actuele en relevante informatie aan alle betrokken partijen gedurende de voortgang van de opdracht.
– Zorgdragen voor de coördinatie binnen het logistieke proces, afstemming en controle op de voortgang en compleetheid van de opdracht.
– Herkennen en eventueel corrigeren van onregelmatigheden, signaleren van risico’s en mogelijkheden in de processen en doorvoeren van verbetervoorstellen waar nodig.
– Up to date houden van relevante werkinstructies/procedures.
– Alle overige voorkomende werkzaamheden op de afdelingen.
VERANTWOORDELIJKHEDEN:
– Verantwoordelijk voor de operationele taken betreffende eigen klanten.
– Verantwoordelijk voor de goede verstandhouding en communicatie tussen het bedrijf en de klanten.
– Verantwoordelijk voor een correcte en tijdige afhandeling van de klachten en opdrachten van klanten.
– Verantwoordelijk voor de juiste instructies naar de loodsmedewerkers en externe partijen.
– Verantwoordelijk voor het informeren en adviseren van alle betrokken partijen.
– Verantwoordelijk voor een uniforme werkwijze conform de ISO/AEO procedures.