Customer service zorgverzekeringen
Er komt nogal wat kijken bij het regelen van financiƫn en verzekeringen voor de gemiddelde Nederlander. Wat past bij de huidige situatie van een persoon? En wat als deze situatie verandert, moet er dan iets worden aangepast in het pakket? Onze opdrachtgever neemt al deze zorgen en vraagstukken weg in Nederland. Zij zijn namelijk een onafhankelijke adviseur op dit gebied en zijn vanzelfsprekend een belangrijk vraagbaken gedurende het zorgseizoen.
Wanneer je in Hilversum bij het kantoor aankomt, ben je meteen onder de indruk. Alles is gloednieuw en met zorg ingericht. Jij komt te werken op de customer service afdeling en hier merk je meteen bij binnenkomst dat het bruist van de energie. Iedereen werkt hard en successen worden gevierd en beloond! De medewerker staat hier echt op nummer 1, en dat zal je merken van moment van solliciteren tot het grote eindfeest aan het einde van het seizoen!
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Yes, geslaagd! Jij hebt je WFT Zorg op zak en bent klaar om aan de slag te gaan. Maar voordat jij volledig ingewerkt bent zul jij binnen 5 dagen volledig bekend worden gemaakt met het werk dat je gaat doen. Heb je daarna nog vragen? Dan staat jouw persoonlijke coach tot je beschikking. Geen dag zal hetzelfde zijn, maar over het algemeen:
- je komt binnen en je haalt een lekkere koffie bij de barrista van het kantoor;
- je start je mail op en beantwoordt een aantal vragen per mail;
- pling! Er komt een nieuwe chat binnen die jij zo snel en goed mogelijk beantwoordt;
- er wordt gebeld! Iemand verteld over zijn of haar huidige situatie en jij adviseert deze op een passende manier;
- tijd voor een welverdiende pauze. De lunch staat al klaar en je kletst even bij met je collega’s;
- in de middag sta jij nog een aantal klanten te woord en werk jij jouw administratie bij;
- time flies when you are having fun! Je sluit je computer af en gaat lekker naar huis!