Customer Service Officer 32-40 uur m/v

Kom in contact met een voordelig callcenter

Customer Service Officer 32-40 uur m/v

19 september 2019 Klantenservice 0

Ben jij een assertieve teamplayer met goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden die je uitstekend weet in te zetten?

Dan is de baan voor Customer service officer logistics, bij deze top 10 logistiek dienstverlener, jou wellicht op het lijf geschreven.

Wij zijn op zoek naar een kandidaat voor in Gennep, voor vast.

Als Customer Service Officer Logistics ondersteun je de o.a. de accountmanagers en de operationele afdelingen bij de dienstverlening aan klanten.
Je bewaakt het order entry proces, bereidt facturen voor en bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, aangaande dagdagelijkse vraagstukken en klachten. Je maakt periodieke rapportages op basis van de vastgestelde KPI’s.
Je dient affiniteit met ERP en WMS systemen te hebben. Je bent in staat te ondersteunen in die systemen en je bezit een helikopterview.Je hebt feeling met transport en een klant is koning mentaliteit.

Wat doe je zoal als Customer Service Officer Logistics?
• Eerste aanspreekpunt voor transport gerelateerde vraagstukken, rapportages en
escalaties;
• Het bewaken van gemaakte (operationele) afspraken met klanten op basis van geleverde
input, KPI’s m.b.t. de dienstverlening
etc.;
• Het opstellen van rapportages betreffende de dienstverlening aan klanten o.a. op basis van
de overeengekomen KPI’s;
• Het overdragen van informatie aan en in overleg treden met de uitvoerende afdelingen,
daarnaast het afstemmen en bewaken van een juiste implementatie van afspraken;
• Het signaleren van tekortkomingen in de dienstverlening en na, overleg met de
leidinggevende, initiëren van corrigerende maatregelen;
• Het onderhouden van contacten met de klant op operationeel niveau over knelpunten in de
dagelijkse business en te ondernemen acties;
• Het ontvangen van (operationele) klachten van klanten en deze bespreken met de
leidinggevende. Tevens bewaken van de opvolging;
• Spil tussen enerzijds de warehouse als externe stakeholders, klant, transport en
accountmanagers;
• Zorgdragen voor facturatie;
• Het signaleren van (mogelijke) escalaties (zowel intern als extern) naar leidinggevende;
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders m.b.t.ERP en WMS
systemen;
• Je test nieuwe business en nieuwe klanten in SAP.