Customer Service Desk Officer
Onze klant is gespecialiseerd in op activa gebaseerde financieringsoplossingen voor fabrikanten, dealers en distributeurs in de sectoren agri, food, gezondheidszorg, clean technology, transport, bouw, industrie en kantoortechnologie. Zij zijn actief in meer dan 35 landen om organisaties de bedrijfsmiddelen te verschaffen die zij nodig hebben om een zinvolle bijdrage te kunnen leveren aan de wereld.
Taken & verantwoordelijkheden
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, verkopers en dealers. Je bent in staat om klantenbehoeften te herkennen en snel een kwalitatieve oplossing te bieden
Je activeert en implementeert nieuwe contracten en volgt alle daarbij horende administratie op zowel telefonisch, per mail als per post
Je zorgt ervoor dat contracten steeds worden aangepast aan de behoeftes van de klant en dat de documentatie hiervan steeds up-to-date is
Je verwerkt zowel standaard (tariefaanpassingen, indexatie, …) als niet-standaard wijzigingen (vroegtijdige stopzetting, contractovername, …), correcties en veranderingen in contracten. Je zorgt ervoor dat de gegevens accuraat zijn en steeds up-to-date
Je analyseert klantenbehoeften en biedt een snelle en kwaliteitsvolle dienstverlening naar klanten toe om zo een waardevolle klantenrelatie uit te bouwen. Dit stelt je in staat nieuwe kansen te signaleren en hierop in te pikken
Je controleert contracten op juistheid van data, regelgeving en prijs, verbetert daar waar nodig en verzekert zo de kwaliteit en accuraatheid van de contracten
Je zet je in om administratieve systemen en processen te optimaliseren en werkt mee aan projecten over de departementen heen
Je informeert, adviseert en werkt samen met sales en andere departementen om veranderingen in contracten te coördineren
Je rapporteert aan de Operations Manager
Kennis van de Engelse taal is vereist want binnen DLL wordt veel in Engels gecommuniceerd