Customer Operations Lead

Kom in contact met een voordelig callcenter

Customer Operations Lead

19 september 2019 Klantenservice 0

Als Customer Operations Lead ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en coördineert de werkzaamheden van de servicedesk. Waar nodig stem je intern af of schakel je met de klant of leverancier. Daarnaast doe je uitlopende administratieve werkzaamheden die samenhangen met de beheeractiviteiten voor onze klanten. Nauwkeurigheid is daarbij belangrijk. We groeien snel en onze dienstverlening breidt uit. Zie je mogelijkheden om de werkzaamheden anders te organiseren of te automatiseren, zorg je dat dit gebeurt.

Je activiteiten bestaan uit:
• Activeren van nieuwe klanten, medewerkers en mobiliteitsdiensten;
• Afstemmen van vragen met leveranciers en mobiliteitspartners;
• Begeleiden van implementaties van nieuwe klanten;
• Beantwoorden van vragen over de mobiliteitsregeling en gebruik van mobiliteitsdiensten;
• Opstellen van procesbeschrijving en communicatiemateriaal;
• Coördineren van de werkzaamheden en de bezetting van de servicedesk;