Adviseur Particulieren – Klantenservice Rabobank Maastricht (bijbaan, parttime of fulltime)
Stel je eens voor… een glimlach op het gezicht van de klant na dat jij ze met een deskundig advies super goed geholpen hebt. Jij maakt het verschil door als Adviseur Particulieren de juiste vragen te stellen en het passende antwoord te geven op het gebied van betalen, sparen en verzekeren.
Als hét visitekaartje van Rabobank Maastricht, zorg jij voor een 9+ klantbeleving. Jij helpt mensen graag en bent altijd in voor een vrolijk praatje. Daarnaast ben je ambitieus en heb je affiniteit met dienstverlening en/of sales. Continu wil jij jezelf blijven ontwikkelen door het volgen van opleidingen. Wij helpen je hierbij, de WFT basis en WFT schade particulieren ga je via Yacht halen.
Dit ga je doen:
+ Je beantwoord diverse vragen van klanten telefonisch, per mail of via de chat op het gebied van bankzaken.
+ Klantvriendelijkheid hoeven we jou niet aan te leren, jij bént klantvriendelijk en weet precies hoe je onze klanten blij maakt.
+ Je signaleert kansen tijdens een gesprek en geeft zo een nog beter advies.
Bij de Rabobank werk je met een flexibel rooster, hierdoor is deze functie ook goed te combineren met bijvoorbeeld een opleiding. Via de roosterapp geef je je beschikbaarheid op voor de komende 12 weken. Uiterlijk 4 weken van te voren weet je jouw planning.