Thuiswerken tijdens kantoortijden
Ga jij binnenkort passende technische oplossingen aanbieden aan de klanten van een groot Amerikaans hardware bedrijf? Ook vanuit je eigen huis in Nederland kun je heel veel mooie dingen doen. Passende technische oplossingen aandragen en zorgen voor tevreden klanten als klantenservice medewerker. Maar eerst even over dat thuis stukje, hoe gaat dat in zijn werk? Als je bent aangenomen, krijg je in een pakket alle hardware toegestuurd om je thuiswerkplek zelf in te richten! Vanaf je eerste werkdag word je opgeleid. We leren je alles zodat je straks zelfstandig aan de slag kunt. Het is belangrijk dat je Engels beheerst, de systemen zijn namelijk allemaal in het Engels en ook het registreren van het klantgesprek gebeurt in het Engels zodat jouw internationale collega’s ook altijd kunnen lezen wat er al besproken is. Na de training die je ook thuis krijgt, ga je echt ‘de lijn in’ spannend… het eerste telefoontje komt binnen. De klanten bellen jou. Vragen gaan over tablets, smartphones en de techniek die daarbij hoort. Je werkt alleen vanuit huis, maar virtueel heb je een fijn team van thuiswerkers om je heen net als een thuiswerkmanager! Virtueel zijn jullie met elkaar verbonden. Vragen stellen en even een mopje tappen kan gewoon via het digitale platform.
Wanneer werk je?
Je werkt tijdens kantoortijden, dat is bij ons van 8 tot 18 uur. Daarvan word je minimaal 6 uur per dag ingepland. In het weekend werken is mogelijk, maar niet verplicht!
Jouw contract en verantwoordelijkheid
Je krijgt een min/max contract van ons van 32 – 40 uur. Wanneer je welke uren maakt, overleggen we samen. Maar waar word je eigenlijk verantwoordelijk voor? Voor klanttevredenheid! En dat door het oplossen van problemen. Jij lost in het eerste klantcontact problemen op door snel een passend antwoord te geven. Je krijgt van ons een uitgebreide training zodat je ook al die slimme antwoorden kunt geven! Vragen waar je aan kunt denken, zijn technisch van aard, maar moeten met een hoog service gehalte worden opgelost. Misschien is die oma die je aan de telefoon hebt niet zo handig.