Senior Customer Service Medewerker
jouw rol als Senior Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van het team in het adequaat afhandelen van vragen en/ of klachten van klanten. De vragen en/ of klachten kunnen ontstaan vanaf het moment dat de afdeling Verkoop een order voor levering heeft vrij gegeven. Je komt te werken in een hecht en hardwerkend team van 20 collega’s. Zij houden zich bezig met manco meldingen, retourverzoeken, factuurverschillen, vragen over leveringen en service- en reparatieverzoeken. In jouw rol zorg je voor een evenwichtige verdeling van deze werkzaamheden, het signaleren van knelpunten en draai je zelf mee op de afdeling. Collega’s kunnen voor advies bij jou terecht. Jij ondersteunt in telefoongesprekken of op het gebied van processen en/ of systeemkennis. Je schakelt met accountmanagers en informeert intern de betrokken afdeling(en) waar problemen worden verwacht. Ook denk je actief mee en neem je deel aan verbetertrajecten.
In je functie rapporteer je aan de Manager Customer Service.