Medewerker Service Center (m/v)
Binnen onze business unit Services zijn wij op zoek naar meerdere parttime (tussen 24 en 32 uur per week) medewerkers ServiceCenter (standplaats Utrecht, M/V) voor één van onze opdrachtgevers.
Doel van de functie
Als Service center medewerker wordt je ingezet als eerste aanspreekpunt bij een telefooncentrale waar storingen en meldingenbinnenkomen, ter ondersteuning van onze opdrachtgever. De Service center medewerker ondersteunt de organisatie door ervoor te zorgen dat de telefooncentrale te allen tijde bemand is. Hij/zij is verantwoordelijk voor het correct beantwoorden, registeren en adequaat behandelen van het telefoonverkeer. De centrale is de spil van onze opdrachtgever.
Verantwoordelijkheden en bevoegdheden
- Klanten geruststellen en direct de dichtstbijzijnde monteur op de hoogte stellen;
- Het aannemen van storingen en meldingen;
- Het verwerken van storingen en meldingen in een geautomatiseerd systeem;
- Het tijdig en correct behandelen van de e-mailbox;
- De voicemail box afluisteren en de nodige acties behandelen;
- De storingen verwerken en op de website van klanten aan-en/of afmelden;
- Het doorzetten van storingen naar monteurs verdeeld over diverse regio’s in Nederland;
- De monteurslijn beantwoorden, waarbij de volgende zaken aan de orde kunnen komen:
– Doorverbinden van of naar monteurs;
– Storingen terughalen en naar een andere monteur zetten;
– Assistentie toevoegen als de monteur daar om vraagt;
– Op verzoek van de monteur storingen afmelden;
- Diverse administratieve werkzaamheden uitvoeren, waaronder het bijwerken van technische gegevens van de klanten. Eventuele vragen/e-mail doorzetten naar verschillende organisaties;
- Verantwoordelijk om als team de bezetting rond te maken.