KLanttevredenheid specialist

Kom in contact met een voordelig callcenter

KLanttevredenheid specialist

18 september 2019 Callcenter 0

Mijn klant biedt Nederlandse consumenten een breed portfolio van televisie-, internet- en telefoniediensten tegen een scherpe prijs aan. Daarbij staat klanttevredenheid en gemak voor de klant voorop. De markt voor digitale ontvangst en de vraag naar internettoegang van radio- en televisiekanalen is enorm in beweging en sterk groeiend.

Voor de optimalisatie van de afdeling Customer Services zoeken wij een Klanttevredenheid Specialist (40 uur)

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het signaleren en begeleiden van verbeteringen voor de klanten in samenwerking met verschillende disciplines.

Je komt te werken in een leuke en informele werkomgeving in Hilversum met diverse doorgroeimogelijkheden. Je rapporteert aan de Director Operations. Er wordt verwacht dat je een flexibele en zelfstandige mentaliteit hebt en geen negen-tot-vijfmentaliteit.


Taken en verantwoordelijkheden
:

  • Eigenaar van de lopende klanttevredenheids onderzoeken (vragenlijst, operationele aansturing)
  • Vanuit doorlopende klantfeedback en analyse het genereren van ideeën om dienst en klantenservice te verbeteren.
  • Verantwoordelijk om vanuit ideeën en gelet op beperkte resources, samen met verschillende disciplines de juiste prio te bepalen. Dit alles met begrip van kosten en duur van de benodigde implementatie.
  • Door jouw focus op kwaliteit zorg je ervoor dat de implementatie van de veranderingen voor alle betrokkenen inclusief customer care agents en andere operationele afdelingen vlekkeloos verlopen.
  • Bijhouden en bewaken van trends die kwaliteit en stabiliteit van de dienst en klantservice bewaken. Waar nodig tijdig aangeven van afwijkingen en zichtbaar maken van eventuele issues.
  • Uitdragen van Klantfocus binnen de gehele organisatie.