Klantenservice medewerker debiteurenbeheer

Kom in contact met een voordelig callcenter

Klantenservice medewerker debiteurenbeheer

18 september 2019 Callcenter 0

Jij bent op je best in een ondersteunende en informatieve rol. Daarnaast krijg jij energie van klanten die goed geholpen zijn door jou. Als callcenter medewerker debiteurenbeheer maak je op een prettige manier gevoelige onderwerpen bespreekbaar bij klanten met betalingsachterstanden op de creditcard. Jij vindt het daarbij een uitdaging om in elke situatie met de klant tot een oplossing te komen. Dan biedt International Card Services jou een uitdagende functie aan!

Over ICS:
ICS verzorgt de uitgifte, administratie en verwerking van creditcardbetalingen en is daarmee dé creditcard specialist en marktleider in het uitgeven van creditcards in Nederland. Jij werkt op de afdeling waar klanten die een betalingsachterstand hebben worden geholpen. ICS is een informele organisatie waar je als mens centraal staat en waar je jezelf kunt zijn en jezelf kunt ontwikkelen.

Wat ga je doen?
Als callcenter medewerker debiteurenbeheer ben jij veelvuldig in gesprek (telefonisch, digitaal en/of schriftelijk) met klanten die betalingsachterstand hebben óf aangeven niet meer te kunnen betalen. Jij onderzoekt en bespreekt samen met de klant de oorzaak van het betalingsprobleem, om van daaruit een oplossing te vinden die leidt tot betaling.

Over het werken bij ICS op de afdeling Collections:
Op de afdeling Collections spreek je veel verschillende klanten die een betalingsachterstand hebben. Het doel is om deze klanten een passende oplossing te bieden, wat elke keer weer een leuke uitdaging is.