Klantenservice medewerker
Functieomschrijving
Misschien heb je het wel eens meegemaakt; je belt met een bedrijf om iets te regelen en wordt fantastisch geholpen door een klantenservicemedewerker. Vriendelijk, behulpzaam en adequaat. Je vindt het bijna jammer dat je moet ophangen. Dit bedrijf wil iedere klant exact die ervaring geven.
Als klantenservice medewerker maak je deel uit van de Klantenservice afdeling bestaande uit 40 teamleden, verdeeld over verschillende teams en landen.
Je bent verantwoordelijk voor een kwalitatief uitstekende serviceverlening om de klantervaring naar een hoger niveau te tillen. Immers, de klant staat centraal!
Je belangrijkste taken zullen zijn:
- Klantcontact via email, telefoon, chat en social media.
- Lopende cases met interne- of externe partijen behandelen om tot een juiste oplossing te komen voor de klant.
- Ideeën aandragen om de klantcommunicatie, werkprocessen en procedures te verbeteren.
- Input geven voor de FAQ en de interen ‘knowledge’ base.