Klantcontact medewerker (32 – 40 uur)

Kom in contact met een voordelig callcenter

Klantcontact medewerker (32 – 40 uur)

18 september 2019 Callcenter 0

Jij leeft voor de klant en bent gedreven en weet vrijwel iedere hypothecaire vraag te beantwoorden, de relatie met de klant te verbeteren en er elke dag een feestje van te maken! Jij vindt het leuk om via diverse kanalen de vragen van onze klanten te beantwoorden. Je weet veel van hypotheken en kunt ook met inhoudelijke vragen goed uit de voeren. En je bent commercieel gedreven en weet klantcontact om te zetten in kansen voor onze salesmensen. Beschrijft dit jou perfect? Dan zijn wij op zoek naar jou. Wij zijn al jaren de beste serviceprovider van Nederland én natuurlijk de leukste om bij te werken!

Wat je gaat doen

Als klantcontact medewerker heb jij iedere dag met veel van onze klanten (hypotheekadviseurs en binnendienstmedewerkers van intermediaire kantoren) telefonisch contact. Jij zorgt ervoor dat hun vragen snel en adequaat beantwoord worden en dat zij ervaren dat FlexFront meerwaarde levert door expertise, meedenken, oplossingsgerichtheid en dat extra stapje meer. Je legt de gesprekken vast, zorgt ervoor dat onze kennis van onze klanten wordt vergroot en voert onderzoeken uit onder onze klanten. Je herkent de behoeften bij klanten, je bemerkt de vraag achter de vraag en je zet mogelijke ontevredenheid om naar een 9+ ervaring. De dag kan behoorlijk hectisch verlopen, maar daar draai jij je hand niet voor om. Geen dag is hetzelfde en dat maakt het werk erg afwisselend en heel leuk!