Customer service medewerker

Kom in contact met een voordelig callcenter

Customer service medewerker

18 september 2019 Callcenter 0

Taakomschrijving

  • Het voorbereiden en het regelen van de uitvoering van standaard zendingen.
  • Onderhoudt op basis van bestaande afspraken routinematige contacten met leveranciers van transportdiensten.
  • Onderhoudt routinematige contacten met de klant omtrent de voortgang van het operationele proces (routinematige vragen en problemen).
  • Stemt afwijkende inkoopafspraken vooraf af met de leidinggevende. Bijv. speciale transporten.
  • Laat, indien van toepassing, de douaneafhandeling verrichten door de Declarant; geeft hiervoor schriftelijke instructies middels standaarddocumenten.
  • Ondersteunt bij het verrichten van standaard douaneformaliteiten.
  • Lost routinematige operationele problemen en onregelmatigheden betreffende de voorbereide zendingen op en draagt mede zorg voor de kwaliteit van de zending.
  • Bevestigt gemaakte afspraken en informeert de klant over de voortgang van het operationele proces, conform interne richtlijnen.
  • Het voorbewerken van en in behandeling nemen van claims en deze doorsturen naar de afdeling claims (indien van toepassing).
  • Voert, voor zover mogelijk, alle te verwachten kosten in het systeem.
  • Verwerkt eenvoudige facturatie.