Wat je voor PSA (Peugeot, Citroën en DS) op ons callcenter gaat doen:
Je hebt klantcontact op verschillende momenten binnen de zogenoemde “customer life cycle”. Denk hierbij aan momenten voor aanschaf van een auto ( aanvraag proefrit, offerte)
Contactmomenten bij klanten van PSA voor aftersales (onderhoud en APK-afspraken)
Daarnaast hebben we verschillende marketing activiteiten om de klanten én prospects van PSA proactief te benaderen voor verkoopdoeleinden.
Dit doe je zowel telefonisch als via live chat en mail.
Klantenservice uitbesteden
Wanneer is het noodzakelijk om uw klantenservice uit te besteden?
1. Wanneer uw bedrijf sterk groeit en veel van uw tijd besteed wordt aan inkoop, verkoop, logistiek, personeelsmanagement en u niet meer toekomt aan het beantwoorden van emails, telefoongesprekken, chatberichten en social media
2. Wanneer er een sterke toename is van binnenkomende emails, telefoongesprekken en chatberichten
3. Wanneer u te weinig personeel heeft om social media in de gaten te houden