Casemanager verzuim

Kom in contact met een voordelig callcenter

Casemanager verzuim

18 september 2019 Callcenter 0

Functieomschrijving

De Casemanager Verzuim:

  • Gaat bij de eerste ziekmelding aan de slag om te zorgen dat de zieke werknemer zo spoedig mogelijk weer aan de slag gaat;
  • Onderhoudt uitsluitend telefonisch en schriftelijk contact met werkgevers, werknemers, arbodiensten, werkgevers- en werknemersorganisaties, brancheorganisaties, hulpverleners, providers en/of verzekeringsmaatschappijen;
  • Adviseert en informeert klanten over zaken die samenhangen met ziekteverzuim en re-integratie zoals (arbo)wetgeving en/of verwijst hen door naar de geeigende instanties bijvoorbeeld als het gaat om regelgeving op het gebied van sociale zekerheid;
  • Schakelt bij re-integratietrajecten de juiste provider in en schakelt hierbij zo veel mogelijk het preferred providers netwerk in;
  • Is verantwoordelijk voor een zorgvuldige vastlegging van het verloop van het geautomatiseerde dossier.

 

Functie-eisen

Als Casemanager Verzuim beschik je over:

  • Een afgeronde HBO / WO opleiding;
  • Kennis van Poortwachter is een vereiste;
  • Een commerciele, pro-actieve en flexibele instelling;
  • Competenties als ondernemerschap en klantgerichtheid;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *